Nasza Oferta / zarządzanie administrowanie nieruchomościami
Niniejszym mamy przyjemność przedstawić Państwu naszą ofertę dotyczącą przejęcia w zarządzanie i administrowanie nieruchomości będącej własnością Wspólnoty Mieszkaniowej.
- posiadamy wieloletnią praktykę i doświadczenie zawodowe
- posiadamy wymagane licencje i uprawnienia
- posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
- gwarantujemy profesjonalizm i rzetelność
- zakres i ceny usług podlegają negocjacji
- przejęcie w imieniu Wspólnoty dokumentacji od poprzedniego zarządcy,
- prowadzenie dokumentacji nieruchomości,
- prowadzenie książki obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przeprowadzanie wszystkich prawem przewidzianych przeglądów technicznych,
- przygotowywanie planów rocznych i wieloletnich nieruchomości,
- planowanie remontów i przygotowanie kosztorysów inwestorskich,
- nadzór nad prawidłowością wykonywanych prac przez konserwatorów oraz osób wykonujących prace porządkowe,
- przeprowadzenie analiz ekonomicznych związanych z rocznym sprawozdaniem oraz planowanymi wydatkami,
- sporządzanie sprawozdań finansowych oraz rozliczanie rocznego planu gospodarczego,
- przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
- rozliczanie zużycia mediów (CO, CW, ZW, wywóz nieczystości), zawieranie w imieniu Wspólnoty umów
o dostawę mediów oraz bieżąca kontrola nad wykonywaniem tych umów, - przygotowywanie dla Zarządu Wspólnoty wszelkich pism i dokumentów związanych z działalnością Wspólnoty,
- organizowanie konkursów ofert na remonty zlecone przez Zarząd Wspólnot lub ogół właścicieli nieruchomości, negocjowanie cen z wykonawcami oraz egzekwowanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi,
- reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed urzędami i organami administracji rządowej i samorządowej,
- fachowa pomoc w zakresie lokowania kwot funduszu remontowego,
- opieka prawna dla Wspólnoty,
- informowanie mieszkańców o istotnych zdarzeniach,
- kontrola nieruchomości przez administratora minimum dwa razy w tygodniu,
- utrzymywanie w czystości nieruchomości i jej otoczenia,
- sprzątanie klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku,
- okresowe mycie powierzchni wspólnych oraz okien i drzwi wejściowych,
- zamiatanie chodników,
- odśnieżanie w okresie zimy chodników, posypywanie piaskiem,
- sprzątanie pomieszczeń śmietnikowych.